
eMetsän ja eMetsä Mobiilin uudet versiot julkaistaan viikolla 36. Tämä tuo mukanaan isoja uudistuksia metsänomistajan ja Stora Enson väliseen yhteydenpitoon ja se mahdollistaa metsänomistajalle itsepalvelun omien tietojen päivitykseen. Myös eMetsän ulkoasusta on tehty entistä raikkaampi ja helppokäyttöisempi.
Siirrymme Stora Ensolla entistä enemmän sähköiseen asiakaspalveluun, josta yhtenä näkyvänä esimerkkinä on kirjepostin väheneminen. Jo tällä hetkellä metsänomistaja löytää kaikki dokumentit metsänhakkuusopimuksista Tähtitilin asiakirjoihin helposti eMetsän arkistosta. Myös valtakirjojen käsittely on tehty vaivattomaksi: metsänomistaja voi täyttää valtakirjan sähköisesti eMetsässä ja lähettää sen allekirjoitettavaksi esimerkiksi kaikille metsäyhtymän osakkaille.
Nopea keskusteluyhteys metsäasiantuntijaan
Uudessa eMetsässä ja eMetsä Mobiilissa metsänomistaja voi lähettää viestin Stora Ensolle. Viestiin voi myös liittää maksimissaan kolme liitettä, esimerkiksi kuvia vaikkapa tuulenkaadoista tai muista metsän ajankohtaisista asioista. Kun Stora Ensolta vastataan viestiin, metsänomistaja saa siitä ilmoituksen sähköpostitse ja eMetsä Mobiiliin. Viestiketju jää eMetsään myös vaikkapa muiden metsäyhtymän osakkaiden luettavaksi.
Metsänomistaja voi päivittää itse yhteystietonsa
Toisena uutena ominaisuutena metsänomistaja voi itse päivittää omat tietonsa. Kaikkia omia tietoja voi päivittää helposti, niin pankkitilin numeron, yhteystietojen sekä metsätilojen tietojen päivitys ja vaikkapa Terve Metsän tilaaminen käy käden käänteessä. Metsätilojen PEFC- ja FSC-sertifiointitiedon voi myös tarkistaa sekä liittyä PEFC-sertifiointiin.
Ota eMetsä käyttöösi helposti osoitteessa emetsa.fi